نقش رسانه‎ها در سمت دهی افکار عامه

این بحث را با یک زیرمجموعه‌ی موضوعی یعنی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد تغییرات فرهنگی در جامعه آغاز می‌کنیم و سپس می‌پردازیم به بررسی «نقش رسانه‌ها در سمت‌دهی افکار عامه»: رسانه در نخستین تعریف، افزون بر اطلاع‌رسانی، ابزاری برای پخش و اشاعه رویکردهای فرهنگی است.  این رویکردهای فرهنگی دربرگیرنده‌ی مسایل مهم در عرصه‌های حیات اجتماعی، سیاسی … More نقش رسانه‎ها در سمت دهی افکار عامه

نقش روابط عمومی در سازمان‎ها

مقدمه: امروزه در عصر حاضر، ارتباطات اگرچه نگوييم اولين عنصر و اساسي ترين اصل مورد نياز بشر است، اما به جرات مي توان گفت يكي از بنيادي ترين دانش ها و مهمترين عوامل پيشرفت انسان امروزي و شالوده و اساس ديگر علوم قرن حاضر است. چنان كه به نظر مي رسد و با توجه به … More نقش روابط عمومی در سازمان‎ها

تهاجم فرهنگی

بسیاری از رسانه‌های تلویزیونی در افغانستان با هدف تهاجم فرهنگی غرب راه‌اندازی شده است. در ارزیابی برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی این کشور، نسبت به گسترش تهاجم فرهنگی غرب در افغانستان و پیامدهای منفی نگران کننده است. تهدیدهای آن بسیار زیان‌بارتر از پیامدهای مواد مخدر و نا امنی در کشور خواهد بود. افغانستان از جمله کشورهایی است … More تهاجم فرهنگی

«شبکه تلویزیونی میهن»

رسانه‎ی محلی میهن، یکی از رسانه های فعال محلی در هرات است که در حال حاضر نیز به پخش برنامه های مختلف (فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، دینی، اقتصادی، تفریحی و سیاسی) پرداخته است. این رسانه با توجه به معیارها و فرهنگ کشور، با نظرداشت قوانین و مقررات افغانستان در سال 1394 نیز شروع به فعالیت های … More «شبکه تلویزیونی میهن»